EMS trénink

pro aktivní sportovce

Větší výkonnost, menší riziko zranění: to jsou důvody, kvůli kterým sportovci využívají EMS.
Efektivní, komplexní a časově nenáročné: EMS je cvičení celého těla s úžasnými výsledky a znatelným úspěchem. Profesionální sportovci tuto metodu znají a oceňují již dlouho.
Efektivní trénink s dávkovanými proudovými impulsy však mohou využít i amatérští sportovci, a to v mnoha sportech.

Fotbal: Fit na 90 za 20 minut
Málokterý jiný sport je pro tělo tak náročný jako fotbal. Riziko zranění je vysoké, zejména zranění kolen je celkem běžné. Specifický fotbalový trénink EMS posiluje stehenní svaly a stabilizuje kolenní kloub za pouhých 20 minut týdně. Trénují se také zádové a břišní svaly a odstraňují se svalové dysbalance.

Běh: EMS uvolňuje cestu!
Při běhu jsou zatěžovány zejména lýtkové a stehenní svaly, zatímco ostatní svaly se téměř nepoužívají. Pomocí metody elektromuskulární stimulace (EMS) lze tuto nerovnováhu rychle odstranit. Trénuje se celé tělo, lze dosáhnout i hluboko uložených svalů nebo svalů, které se při běhu zanedbávají. EMS otevírá cestu k novým špičkovým výkonům!

Lyžování: Hory volají: EMS!
Správná technika není při lyžování všechno. Abyste mohli svižně sjíždět svah nebo pokořit sněhovou stopu potřebujete také sílu, pružnost a silné svaly zad a nohou. To podpoříte zejména zevní svalovou stimulací metodou EMS. Trénuje se celé tělo a tím se optimálně připravuje na speciální zátěž při lyžování.

Jízda na kole: Rovnováha díky EMS
Každý, kdo jezdí na kole delší dobu, ví, že potřebuje nejen dobře sedět, ale také hodně energie. Svaly, které jsou k tomu zapotřebí, se speciálně budují prostřednictvím EMS. Kromě toho trénink obnovuje stabilitu a rovnováhu těla a snižuje riziko zranění. Pokud potřebujete udržet rovnováhu, EMS je pro vás to pravé.

Golf: Silný úder bez bolesti
Kromě dobré techniky a jisté ruky potřebují golfisté také silné svaly trupu a zad, aby míček při odpalu letěl daleko. Tu lze vybudovat pomocí elektromuskulární stimulace a nepříjemné potíže z přetížení v oblasti ramen a kyčlí se objevují mnohem méně často.

Tenis: Výhoda EMS
Šlachy a vazy na nohou jsou při tenise obzvláště náchylné ke zranění. Stačí jeden chybný krok a hra končí. Zejména bez rakety v ruce se toho dá udělat hodně. Metoda EMS poskytuje cílený trénink svalů těla. Silné svaly na nohou dokáží ztlumit náročnost rychlých sprintů a skoků v tenise. Při tom se šetří šlachy a klouby.

Triatlon: Staňte se železným mužem s EMS
Studie ukazují: Správným silovým tréninkem lze znatelně zlepšit výkonnost i ve vytrvalostních sportech, jako je triatlon. Pokud však nechcete ztratit příliš mnoho času, protože trénink je kvůli třem disciplínám – plavání, jízdě na kole a běhu – časově velmi náročný, měli byste vyzkoušet účinnou metodu EMS. Za pouhých 20 minut týdně se i méně namáhané svaly aktivují dávkovanými proudovými impulsy a výkonnost se znatelně zvýší.

Jóga: Pro tělo i mysl
Cvičení jógy jsou velmi složitá. Vždy se zaměřují na několik svalových skupin a zajišťují jemné, ale důsledné protahování svalů. Dobře dávkovanými elektrickými impulsy lze tento účinek zesílit a stimulovat i hlubší svaly. Jóga a EMS se navzájem dobře doplňují a pomáhají udržovat rovnováhu těla a mysli.