Individuální
a skupinová
cvičení

Připravujeme pro Vás nabídku individuálního tréninku s vlastní váhou těla a balančních pomůcek

  – Vhodné pro odlehčení zatížení zad a jestliže se chcete zbavit bolesti zad

 –   Pro zpestření tréninku a jako doplňkové cvičení 

Posilování s vlastní váhou těla jsou vhodné jako zpevňovací cvičení celého těla a zdravotnímu cvičení pro nadměrně zatěžované zádové svalstvo. Část tréninku se věnuje důkladnému protažení a stretchingu celého těla. 
Při cvičení s balančními pomůckami je cílený střed těla a hluboce uložené svaly (hluboký stabilizační systém páteře). 
Trenér, který se Vám po celou dobu věnuje, přizpůsobí trénink přesně Vašim potřebám a kontroluje správné a tedy účinné provedení cviků.
 
Výhody tréninku: 
– nutné zapojení hluboce uložených svalů a břišního svalstva
– dosažení správného držení těla i mimo trénink
– účinná prevence proti bolestem zad a páteře
– zlepšení fyzické kondice
– redukce tuků
– zlepšení rovnováhy a koordinace těla
– velká variabilita cvičení
– urychlení rehabilitace a rekondice
 
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat 

Kruhové tréninky

neboli kruháče jsou velmi oblíbené. Vysoká intenzita zapojení celého těla zaručuje rozhýbání celého těla různými cviky, takže není čas se nudit. Jedná se o cviky které rozvíjí dynamiku, rychlost a výbušnost, tedy je to úplně jiný druh cvičení než klasické posilování.  Vysoká intenzita cvičení zlepšuje kondici a sice rychleji, než očekáváte. 

Nezapomeňte si rezervovat místo již nyní – počet míst je omezen, protože u nás je důležitější kvalita než kvantita. Při malém počtu cvičících je dostatek času na sledování a korekci správného provedení, což je to nejdůležitější!
 
Rezervujte si místo HNED